Min Älskling är sjuk.

Kom precis innanför dörren, vi har vart ute och handlat lite tåg mat till mig, eftersom jag åker hem imorgon. Och fysatan vad kallt det var ute, trodde jävlat jag skulle bli is.. igen var det 20 minus grader om inte mer. Och jag tvingade med Fredrik ut, han som är massa sjuk.. stackars frös ju innan vi gick ut.

Typ imorses, eller ja på dagen när vi vaknade. Så spottade han blod och lät inge bra i halsen. Uhha..men det är så sött, när killar blir sjuka, då blir dom som bebisar. Han säger typ hela tiden "Jag må inge bra" ( och ser ledsen ut) "aaah, asså det känns i hela kroppen" jag kom å bli vinterkräksjuk eller nå" .. haha min sötboll.

Och tänk, han är så snäll. Jag är hungrig och han som är sjuk gick upp och lagade mat åt mig UTAN något gnäll! Aww<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0