Min vän <3

GRATTIS PÅ 19 ÅRS DAGEN CARRO! <3

Jag saknar dig vännen <3 sist jag träffade henne var i våras :(
När vi pratar i telefon då snackar vi i timmar och alla minnen kommer upp igen!
Jag vill träffa henne snart, och hennes bebis! Som är 7 månader redan :O
Ååå när jag sitter och tänker på henne kan jag inte annat än att skratta, hon är så jävla go den här lilla mini människan!
Jag kommer aldrig glömma våra minnen tillsammans! Och jag önska att vi aldrig hade glidit i från varandra och samma gäller Medina, ni var mina två bästa vänner, jag saknar er och den tiden <3
( vi gled i sär när jag flyttade ut i skoogen,)
Men du kommer alltid vara min vän - Caroline Maria Kristina Lindroos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0