Minnas 25 års fest!

Har inte varit så aktiv här i helgen, men blir aldrig något skrivet när jag är hos pappa. Vi är i gång hela tiden typ så det blir ingen ork till det. Men nu är jag hemma igen.


I fredags tog vi det lungt kollade på Lets dance, bara för det inte fanns något annat på tv. Och Anne fixade as goda baguetter med kebab och sånt gojs, mumma!

Lördags var det fest för Minna som fyllde 25 idag. Där kring fem knackade det på dörren hos oss, och in kommer Annes kusin Rickard, hans tjej och deras två barn. Shit vilken överraskning .. dom hade kört från Skövde. Så vi fikade å sånt i lokalen, sen innan vi drog i gång att festa åkte dom hem. Och vid sju började vi festa lite, allt var bra och alla hade kul. Men vid halvåtta, hände det en mindre rolig grej som förstörde hela party stämningen. Jaskos bror skulle låna Jaskos bil.. så han skulle komma till lokalen & hämta nycklarna. Tiden gick och ingen Theo kom, efter ett tag ringer Jaskos mobil, då var det Theo. Han berätta att han hade blivit knivhuggen i ryggen två gånger!! Det var några as fulla grabbar, som först hade börjat kasta öl på honom, så hade han ju frågat vad fan dom höll på med.. men sen gick han bara vidare, och då får ha en jävla knivjävel i ryggen! sen hade dom bara sprungit i väg. Alltså det är helt jävla sjuukt! man vågar ju fan inte ens gå ut längre, tänk när man vänder ryggen så får man en kniv i sig. Theo ¨åkte in till sjukhuset, och allt gick bra. Men han skulle åka till Egypten idag, men icket. Fyfan det är bara så jävla sjukt att sånt här händer. Men bortsätt från det så var det rätt roligt ändå.


Och också på lördags förmidda när vi skulle till Fristad, så hamnade vi i världens jävla bilkö. Sen såg jag sirenerna från en brandbil, ambulans och polis. Då var det två bilar som hade krockat, asså fyffan båda bilarna var helt jävla platta där fram, fyfan jag fick rysningar. Sen såg vi en kille ligga på båren, jag fattar inte ens att dom överlevde så illa såg bilarna ut.


Har sov morgon i morgon. Börjar halv 1 :D så jag kan sova minst till tio, för bussen går 11.25 hemmiffrån. Fan va skönt, och på tisdag är vi lediga!

Slänger upp bilder på bdb från festen å så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0