Och så sista gången... !

284. är du rik eller fattig?
Jag är då fan inte rik.. när man får 1050 imånaden + en del av underhållet.

285. vad tycker du om Beckham familjen?
Att dom har tre väldigt söta pojkar ;)

286. favoritsport?
att spela - fotboll och vollyboll att se på - hockey om det är landslagshockey.


287. silver tåget eller kustpilen?
berätta du för mig vad de är ...

288. har du sett filmen spökhistorier?
nej vad är det för nån?

289. var den bra då?
men hur fan ska jag kunna vet a det när jag inte sett den!

290. vilken historia är läskigast?
hela du!

291. har du långt hår?
lite längre än till axlarna

292. vill du ha längre/kortare?
lite längre :D

293. schlager nörd eller?
NEJ!!


294. kunga familj eller president?
nej


295. sämsta veckodagen?
onsdag! .. för måndagar går jag skola från halv 1 - halv 4, tisda är jag ledig! onsdag går jag från halv 9 - halv 4

296. har du en dålig hår dag idag?
Ja, och nästan alla andra dagar

297. tror du på ett liv efter döden?
ibland


298. är du politiskt intresserad?
nej


299. är du rädd för att dö?
ibland


300. vad är klockan nu då? :D
15.59 betyder att torktummlaren är klar om en minut! heejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0