Psykologi

Kom hem för en stund sen. Har varit i skolan från halv ett till halv fyra och hade Psykologi. Och när jag kom dit sa hon att vi skulle ha redovisning i slutet på lektionen, då ville jag bara gå därifrån jag hatar det! Okej, när vi är bara våran klass då går det bra, men vi har Psykologi med HR klassen också och då blir det fan panik. Så typ hela min lektion förstördes för det, kunde inte koncentrera mig på att skriva reflektionen till Psykoanalys, inlärning och humanistiskt. Och sen var det dags för den där redovisningen, fast vi var i grupper så det var inte lika farligt, men fy fan va jag skakade efteråt!


Nu har jag i alla fall skrivit klart reflektionen också, jag tog panikångest som exempel så det blev en hel sida nästan. Jag tycker att det är ett intressant ämne, eller vad man ska kalla det. Eftersom jag vet folk som lider av den sjukdomen och min mamma har haft det. Så jag skulle gärna vilja fördjupa mig i just det, så hoppas vi får göra en fördjupnings uppgift om något valfritt.


Imorgon skulle jag ju vara ledig som alla andra tisdagar. Men inte imorgon nej, för då måste jag dit på eftermiddan och göra matte prov i A kursen.. önska mig lycka till! Det behövs verkligen eftersom jag knappt pluggat. Gjorde Tal kapitlet hemma hos Fredrik, och det kändes bra eftersom han är så duktig på det och kunde hjälpa mig.


På Lördag blir det krogen med tjejerna! =)



Kommentarer
Postat av: N A K E N - J E N N Y

Jo det är klart att jag bevakar dig ;D Men du hade inte skrivit då :(

2009-01-26 @ 20:58:24
URL: http://nakenjenny.blogg.se/
Postat av: Baso

Du är utmanad i min blogg.

PUSS !

2009-01-27 @ 00:20:52
URL: http://www.Baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0