Söka jobb?

Igår visade Malin mamma mig City tidningen, där stog det att dom sökte ungdommar till sina 4 butiker, sommaren och även helg och lov. Så jag funderar på att skicka in en ansökan... men vågar jag? haha :P alltså det skulle vara sköönt med ett jobb, fan pengar! men på något sätt känner jag mig rädd för att börja jobba.. det känns så, hm vuxet.
Men va fan jag tar chansen nu!


Btw, jag öppnade mina adra julklappar i går.. här är listan på mina julklappar 2009

Mamma & Juha :
Guitar Hero world tour + gitarr
needForSpeed Prostreet
call of duty - world at war
( spelen är till hela familjen)
Mjukisbyxor
jeans ( som var för stora.. så hon kan ju få tillbax dom)
linne
tröja med dragkedja
tshirt  med text "wha-what shall I WEAR TODAY"
underkläder, strumpor, leggins
årskalender 2009
almenaka idol  
musmatta
en ram med 5 fotoramar i  ( nu har jag världens problem att välja ut 5 kort haha)
Påslakan
Ipod

Pappa och Anne :
hårfärg
2 parfymer
Duschgojs
eyeliner
linne 
venus rakhyvel + gel


Fredrik, hans pappa och farmor :
blockljus
sminkbortagningsmedel
hudkräm
halsband
shampo
mascara
godis

Mormor :
1000 kr ( ska köpa NYA SKOR)


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-07 @ 14:31:14
Postat av: Pygméhomie :D

wiiie, guitar hero :D

2009-01-07 @ 14:31:54
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0