Tröttare än tröttast.

Jag vill sova :( Fat jag måste hålla mig vaken några timmar till! Kanske ska sätta på kaffe? klockan är ju trots allt bara fem så jag hinner bli trött igen innan kvällen. Ååå jag kan inte se en film heller, för då lär jag somna.

Förstår inte hur jag kan va så trött? somnade tidigt igår, redan vid tio. Och så fick jag "sovmorgon" till sju för att jag åkte bil istället för buss till skolan idag. Och vi slutade halv 12! Blev absolut ingenting gjort i skolan idag, vi skulle börja med projektet om sportdrycken, så säger Benno(en av lärarna vi har i projektet) att vi fick jobba 2 i grupp. Fan vilken lättnad det verkade för alla.. ah så vi började lite smått, och kom på namn å så.. och efter typ en halvtimme så säger han : aha, ni får inte alls jobba ihop, det är inviduellt. Jahaapp, bra å komma & säga det typ försent. Blev lagom irriterad så hela den lektionen blev pannkaka. När vi slutade gick jag och Bine till hennes syster, drack en massa kaffe och prata om ally möjligt :) sen tog jag bussen hem, och nu sitter jag här...

Imorgon ska jag till daddy, ska väl bli rätt kul. På lördag är det fest i Lokalen för Minna fyller 25 :) sköjs :P så Anne behövde min hjälp med att fixa i ordning där å så.

Kommentarer
Postat av: Baso

Kaffe är grejen

2009-01-08 @ 18:52:23
URL: http://baso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0