24 minus och varm Oboy

Christian ringde Fredrik när vi låg och kollade på film, och fråga om vi hade nån dricka kvar från nyår. Och vi kändes oss inte så jävla motiverade att gå upp ur sängen och gå ut i 24 minus grader  Uhhha! Men vi fick 50 spänn för det, då blev det en sväng på OK så det blev  mjölk, halstabletter och chocklad. När vi ÄNTLIGEN kom in igen tog vi ett jävligt varmt bad, alltså seriöst vattnet va ju nästan så varmt så jag brände mig .. men Fredrik bara "det är ju fan kallt" mhm gissa om han är sjuk ? Och det värsta.. jag håller också på och bli det  :/  När vi va ute så kände jag bara hur ont jag fick i ena örat, och halsen kändes tjock. perfekt timning nu när jag ska åka tåg .. not.


Snart ska vi mysa ner oss bland kuddarna och täcket och se en film, vad det blir för någon vet jag inte. Men det spelar inte så stor roll, för jag kommer ändå somna efter en stund. och sen vill jag bara ha Fidde nära mig, för imorgon åker jag hem. Men vi har redan bestämt när han ska komma ner, 4:e Februari kostar biljetten bara 500tur & retur  & då är buss inräknat. Och det bästa är att han kan beställa dom nu, och hämta ut dom när han får pengar ;)

Jag måste påminna mamma om att hon ska slå in mina julklappar innan jag kommer hem ;) för annars är det inget kul.. julklappar ska vara julklappar eller hur? :D

JAG SKA LEKA MED MAAALIN PÅ MÅNDAG! =) I MISS YOU GURLIE <3 
kan ju lova att det blir en massa kaffe, snack och GH!

Kommentarer
Postat av: Baso

Naaw stackarn <3

2009-01-04 @ 12:24:03
URL: http://baso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0