Yää!

(PERSONLIGHET)
JAG ÄR:

Blyg
: Beror på. Typ när jag träffar nya folk, om dom är öppna själv så blir jag också det. Är dom blyga då blir jag också det.
Smart: hahah jag smart? xD
Stressad: Händer
Tålmodig: Nej det är nog bland den sämsta egenskapan jag har ICKEtålmodig
Djup: haha öö
Öppen: Jo, med folk jag känner
Positiv: Jo och nej. Det som handlar om skolan brukar oftast bli negativt
Rolig: Ja va fan :D
Ansvarsfull: när jag måste.

(VÄNSKAP)
JAG HAR:
Svikit en kompis:
Nej kan jag inte påstå. Har inte gjort något som har sårat en kompis hårt.
Förlorat en bästa vän: Alltså det beror på hur då förlorat?
Sagt att jag älskar en kompis: Självklart
Sovit med en tjejkompis: Jodå
Pussat en av samma kön: Ja
Slagit en kompis: haha ja, fast mer på skoj.
En kompis som vet allt: Jo, tre eller fyra. Bine,Malin,Hanna och Fidde, jag ser inte min pojkvän som bara pojkvän han är min vän också.
Berättat hemligheter: Ja


(KÄRLEK)
JAG HAR:

Blivit sårad: Yes, tre gånger riktigt jävla hårt. Två av dom av Fidde.
Haft stadigt förhållande: Ja, Timo var ja tillsammans med i 7 månader, och Fidde nästan 2 år och nu igen.
Krossat någons hjärta: Dannes
Gett någon ditt hjärta: Jag plockade ut det och gav det till Fidde i handen.
"Playat": Hm, vet inte vad jag ska svara.. Jag va rätt taskig mot Danne, men jag tyckte om honom men dissade honom två dagar efter att vi träffades första gången, Fidde betydde mer och gör fortfarande.
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja, varför säga det annars.
Sagt att jag älskar någon och ljugit: Nej!
varit otrogen: Nej, jag sågar otrohet.


FAVORIT:
Låt just nu: Finns ju många! Nickelbacks skiva är bra! Baso, Shortys låtar.
Pryl: Ipoden och mobilen
Tvprogram: Andra Avenyn, One Tree Hill, Prison Break
Bok: Böckerna om "Pojken som kallades det"
Lärare i skolan: Jonas helt klart. fast han är ju rektor, men ja!
Plats: sängen
Frukt: banan


(ÖVRIGT)
JAG HAR:
Sytt:
grytlappar haha
Opererat mig: Ja, för utomkvedsgraviditet. ;/
Sjungit i duschen: ja senast i går "With every bit of me, with all my heart, with every single breath im gonna love you"
Hoppat bungyjump: Nej och kommer aldrig göra!
Fobi för något: Ormar och spindlar
Sett någon dö: Nej och tur är väl det.
Sagt att jag hatar någon: Ja


LIVET:
Svart eller vitt: Beror på..
Rött eller blått: blått
Skriva eller tala: skriva
Vatten eller cola: cola
Nagelbitare: ja tyvärr, går ju fan inte sluta heller
Mobil eller mp3: mobil
Snygg eller charmig: asså Charm är så sött!
Lösgodis eller choklad: Lösgodis ( finns ju chocklad att välja där )
Frukt eller grönsaker: frukt
Film eller serie: Serie, fast film ibland
Sommar eller vinter: sommar
Fredag eller lördag: Lördag
Ljus eller lampa:ljus
Kärlek eller vänskap: Båda
Bio eller hemmakväll: hemmakväll


HAR DU:
tagit pengar av dina föräldrar: haha ja, har du?
gjort illa dig själv med flit för att få ha snygga plåster: nej
kollat på porrfilm: haha det du xD HAHA
tyckt att en lärare är het: haha, jag glömmer aldrig i femman "baaabis!"
tagit nakenbilder: nej
skänkt pengar till behövande: tror inte det
hjälpt någon som har druckit: vadå hjälpt..



BRUKAR DU:
skolka:
ibland,
kolla på sexprogram, vilka: nej?
lyssna på samma låt 36645 ggr: nej
bli röd som en tomat när du blir generad: hah nej jag är inte GÖRAN!
ljuga varje dag: NEJ
sminka dig mycket: nej lagom mycket.
spela extra hög musik för att störa andra: när jag blir arg ;)
lyssna på hiphop: varje dag.


VÄLJ:
dator eller tv: dator
kompisar eller flick/pojkvän: Båda två, fast om jag var tvungen att välja så blir det kompisarna.
falukorv eller grillkorv: grillkorv
en kompis som är rolig men dum eller en som är snäll men tråkig: vem vill ha en elak kompis? man får väl göra han/hon rolig då.

HUR:
bra är du i skolan på en skala 1-10: 3
flirtar du:med Fidde ;)
många ggr har du färgat håret: för många
dricker du te: i kopp?
länge sover du på natten: om det är skolan 6-8 timmar, ledig - 10-12


VEM:
av dina föräldrar gillar du mest: mammi
stör du dig mest på i din omgivning: hmm.
tog på dig sist: Fidde :D
tyckte du synd om senast: minns inte
fick du en kram av senast: Jonarhan
är din idol: Emilia Isaksson!


 


Kommentarer
Postat av: Shorty

kunde inte låta bli att små le av din komentar på min blogg hehe jag hade nog blivit väldigt vräkt om jag gjorde de. jag får skrika i kudden och klä väggarna i skumgummi och kasta saker. jag vet hur du menar och jag önskar så att jag kunde. det känns lite bättre idag :)

2009-01-21 @ 11:54:08
URL: http://shortydaqueen.blogg.se/
Postat av: Baso

Ljugare ! Du sjung "boooorn to be cheaaap"

2009-01-21 @ 11:54:08
URL: http://www.Baso.nu
Postat av: Shorty

jadå jag förstår :)

2009-01-21 @ 13:34:50
URL: http://shortydaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0