UTMANAD!

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. är du singel?: Nej
2. är du lycklig?:  Oftast, och just nu.
3. är du uttråkad?: Jo annars skulle jag inte göra de här haha.
4. är du ledsen?: Nej, men tanken på att jag ska åka hem på Söndag gör min ledsen.
5. är du italienare?: Nej, men Carro är..
6. är du cooling?: Självklart ;)
7. är du från irland?: Nej ... är du?
8. är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej.. men var.



ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jo, för jag själv blev det.
2. har du någon gång blivit sårad? För många.
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ja :)
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Haha sånt kan jag inte hålla hemligt :P
5. har du kysst någon under de två senaste veckorna? Fredrik <3
6. har du haft en hemlig beundrare? sånna vet man inte om ;)
7. är du kär? Ja,
8. vill du gifta dig när du blir stor? kanske eller hur ska jag vet a det.


TVÅ ALTERNATIV

1. hår eller ögon? båda ...
2. katter eller hundar? hund
3. några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? det stavas - Malin,Bine,Hanna och Sofie.
4. tv eller internet? internet
5. coca-cola eller pepsi? COCA-COLA!
6. utekväll eller romantisk hemmakväll? beror på
7. pengar eller lycka? lycka, FAST jag tycker dom hänger ihop på något sätt.
8. dag eller natt? beror på
9. msn eller mobil? mobil



TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? nej inte vad jag minns.
2. brutit ett ben? nej
3. gjort nåt du ångrar? ja, finns en massa och orkar inte ta upp det här.
4. hoppat bungee jump? nej och kommer aldrig göra!
5. ljugit för någon du tycker om? Jo
6. ätit en hel tårta? Nej .. iaf inte vad jag kan minnas.
7. gjort bort dig offentligt? haha ja ^^ och i fyllan är det kul ;)
8. viljat bli tillsammans med ditt ex igen? Jopp
9. gråtit när ett husdjur dog? när Natasha dog.. som dock inte var min.
10. velat försvinna? jo i pinsamma situvationer.

8 SENASTE

1. telefonsamtalet du gjorde? Malin.
2. telefonsamtalet du fick? Malin
3. personen du var med? Fredrik
4. roligaste grejen som hänt? Nyårsafton
5. personen du smsade? Malin
6. du kommenterade? någons bdb
7. du tillbringade natten med? Fredrik, och det här är nästsista för den här gången.
8. du kramade? Fredrik

FEMTON ÄR DU:

1. Är du snygg? ibland.
2. Är du fet? nej
3. Är du smal? nej
4. Är du en sportfåne? nej
5. Är du rolig? oftast ja
6. Är du sjuk? nej inte för tillfället ;)
7. Är du feg? ibland
8. Är du törstig? nej men var nyss
9. Är du 15 år? nej
10. Är du rik? nej
11. Är du fattig? Ibland
12:Är du smart? hhahaha finns jultomten?
13. Är du retsugen?  nej
14. Är du shoppingsugen? nej
15. Är du saknad av någon? min mamma, mina vänner ?



FYRA SKULLE:

1. Skulle du vilja vara längre? nej för fan :D 159 är ju redan för långt ;P
2. Skulle du vilja väga mer? neh men mindre.
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? nej jag tro inte det, jag hoppar liksom inte i säng med någon bara för den är känd & snygg.
4. Skulle du vilja dricka dig full nu?NEJ! Efter två dagars drickande fy satan!


ÅTTA KAN:

1. Kan du vifta på öronen? nej
2. Kan du slicka dig på näsan?  Ja, jag får ju höra att jag har lång tunga rätt ofta :P
3. Kan du kolla i kors med ögonen? ja
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? HAHAHA då skulle jag hamna i Guines rekordbok xD
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? ja
6. Kan dina vänner lita på dig? ja
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Jo
8. Kan du suga? Moahah, fråga inte mig ^^


FYRA ANTINGEN ELLER:

1. Pierca läppen eller ögonbrynet?  Hm, läppen tro jag
2. Vara seriös eller rolig? rolig.. fast det beror på tillfället också.
3. Brinna upp eller drunkna? helvete va svårt, jag tro man dör av paniken i båda tillfällena ändå. att man inte hinner uppfatta det hela.. men tro ändå att brinna upp tar minst tid. fast det gör ju ondare, men fatta panik när man inte får luft.. fast det skulle man ju inte få i ett brinnande "hus" efter ett tag heller.
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? föräldrar


SVARA ÄRLIGT:

1. Tycker du om någon just nu? stavas - Fredrik
2. Sol eller måne? sol,
3. Vinter eller höst? vinter
4. Soligt eller regnigt? soligt
5. Är du uttråkad? har jag inte redan svarat på den frågan en gång.



OM MIG:

1. Hur mycket är klockan just nu? 01.08
2. Vart vill du bo? Göteborg, nära till allt + Liseberg. Örebro för dom har en skön dialekt :) och sen kanske någonstans här uppe i Norrland.. som är tio gånger större än Arjeplog ;)  
3. Vill du gifta dig? Men den frågan har jag redan fått.
4. Favoritårstid? sommar

HAR DU UNDER DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1. Kysst någon? Fredrik
2. Blivit kramad? ja
3. Känt dig fånig? nej
4. Saknat någon? Mina vänner <3
5. Ljugit? nej
6. Haft sex? ja





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0