Im back on track!

Idag va jag extremt trött när jag vakna, men gick upp iaf. Drack lite kaffe & bråka med morsan.. allting var som vanligt, med andra ord. Efter allt kaffe vart jag ändå inte pigg, gick in i duschen och vart en ny människa.. och det var som att morsan hade läst mina tankar, för hon hade satt på en stooor kaffe ! :D Im back on track ;)

Det ska storstädas i mitt rum, det ser förjävligt ut.. Har inte städat där på 5 veckor kan var därför ;) Min moster kommer idag, så kan ju inte se ut så där. Dessutom så trivs jag inte där när det ser ut så där.

Elin aka Shorty har släppt en ny låt ! Vinden i mitt hår...  :) Jättebra! och en glad låt
TANKA HÄR!

Älskling, du vet väl att det bara är 19 dagar kvar tills vi ses? :D

Kommentarer
Postat av: Baso

WAH!

2009-07-04 @ 13:26:08
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0