Kvällsbad!

Som sagt så var jag & badade med Hanna & Malin. Det var riktigt skönt i vattnet, så där lagom varmt. Det var inte ens kallt när jag doppade tårna först.. innan jag hoppa i. Badade i 1,5 timme, ensamma var vi också. Så vi tänkte ha lite kul, och skulle lossa en liten del av bryggan o ha den som en flotte ( och sätta fast den sen igen). Medans Hanna & Malin tog loss ena sidan av bryggan, sprang jag upp på stranden o skulle kolla mobilen, och då typ springer Malin & Hanna också upp.. då var det någon som kom simmandes bakom vassen, haha vi trodde han skulle skälla ut oss massa :P men Malin han sätta fast bryggan innan han såg.



Jonathan kom hem idag också, han har vart i Falkenberg några dagar. Han älskar ju att vara vid havet. Han hade blivit klippt, så nu har han rätt kort hår.. och ser ut som en pojke igen.




jag ska älska dig i nöd & lust, och sedan lågt förbi de <3

Kommentarer
Postat av: Baso

Höhö :D galningar

2009-07-03 @ 10:28:50
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0