SOLAT =)

Har vart i stan & solat med min moster & Peter, det är så jävla skönt! Nu har vi solat 3 gånger, och ny tid är bokad i morgon ;) men hon åker hem på Onsdag, så det blir sista dagen vi solar också. Sen va vi en sväng i Knalleland, inne på EKO  såg jag  mini små strumpor( till kommande lillebror)  & ville köpa dom.. men orka betala 35 kr för 2 par strumpor, när det fanns för 5 kr styck.. men inte i mini storlek :P

syns de? suraste bilden jag vet.

Jag ska förhoppningvis träffa Malin&Hanna senare :) ringde henne (Malin) för ett tag sen, men då skulle hon ut med hundarna precis. Har inte träffat dom på flera dagar..

taget på en fest i Vara .. nära Skara ;)

Kommentarer
Postat av: Baso

Strumpor är så jävla 2008

2009-07-13 @ 20:05:33
URL: http://www.baso.nu
Postat av: Anonym

Du är brun din fis-korv ;D

2009-07-13 @ 22:27:08
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0