STUDENTFOTOT!

Igår fick jag hem studentkortet + katalog. När jag kolla på fotot på min klass, kom faktiskt några tårar. Fan va jag saknar er, vissa mer än andra. Jag vill vrida tillbaks tiden igen, göra om allt roligt igen. Jag säger bara, ta vara på den tiden ni har på gymnasiet för den kommer aldrig tillbaks igen. IT/MEDIA 06-09 !!


"ingen seger utan neger, GRASSE- GRASSE - GRASSE"

"VEM HAR GÖMT NEGERN UNDER SÄNGEN" -
läger i 1:an

"Vi är inte fulla, vi har pollenallergi. pollenallegi, pollenalergi"

"Champange, öl, litervis med vin dräggefulla 19 stycken svin ;D"

Bara för att jag är kortast ;) sen kommer nog fan Sandklef:P
står:
Matilda, Madole, Bine, Wille, Bjurén, Annie, Janpan, Amanda aka Kinder, Sandklef, Samuel, Carro, Madde & Micke.
sitter:
GRASSE, Zarén, Lucas, Linette, Johannes, Mathias & mentor Caj


Johannes & Grasse!

Amanda B :)

Madde Mupp :D

Linette ! jag saknar dig!!

Samuel, sötjävel! haha

Zarén & Bjurén

woooooooo!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Så stliga hela bunten!!!

2009-07-09 @ 21:00:45
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: eme

jag får aldrig mitt jävla studentfoto :O

2009-07-09 @ 21:43:31
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0