Tack moster !

Jag fick nyss en försenad studentpresent av Marika, 300 kr, Solkort med 10 gånger som vi ska dela på, och hårfärg! Wiie, jag är mer än nöjd.. och hon tror att hon gav mig för lite. Tack !

Kom hem för ett tag sen har vart 
 
Har vart inne i Borås med.Malin ringde mig & tyckte att jag skulle följ med henne & Hanna in till staden för att hon ville ha Donken, så hon tvinga mig äta det med henne ;) Jonas kom & hämta oss härifrån & så drog vi & hämta Robbin, sen till Donken.. vi fick våra blåa cola glas ;) Sen ströga vi bara runt ett tag, som vanligt ! :)


Baso är den enda som är social så här på natten. Alla andra verkar ju sova... :P


Kommentarer
Postat av: Baso

Ge mig colaglas :C Ja JAG var fett social faktiskt, även om det var via sms :D

2009-07-07 @ 09:09:52
URL: http://www.Baso.nu
Postat av: eme

Jag var oxå vaken :P Men har juh inte fått internet i lägenheten ännu

2009-07-07 @ 21:44:26
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0