Kubb & GH !

Det blev ingen seg söndag, och ingen minigolf heller. Malin & Hanna ville att jag skulle följa med dom & spela kubb med Jonas & Robbin (Ja, med 2 B:n). Dom hämta upp oss & vi åkte till Fristad & köpte lite groggvirke, för Malin & Hanna var alkisvarningar idag, mitt på dagen. Sen åkte vi till Marsjön & spelade kubb.. vi vann typ 1 gång av 5 ;). Sen badade alla förutom jag, och det kändes riktigt vaarmt i vattnet.

Sen drog vi vidare mot Borås, in på coop & köpte ännu mer groggvirke & choklad. Och va fan, chokladen va typ smält :O man ska ju typ kunna knäcka en choklad kaka, men den här va typ smält & äcklig.. bra att dom har för varmt i affären. Sen drog vi till Robbin, spelade GH osv . Vid nio körde Jonas hem oss, eftersom han skulle börja jobba vid tio.

Tack för en rolig Söndag!



Du är det enda jag ser, du är det bästa jag vet
jag lyser upp när vi ses, kan inte be om nå mer
och de tror jag du vet


Kommentarer
Postat av: shorty

tack :)

2009-07-06 @ 01:47:21
URL: http://shortydaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0