Längtar!

Idag är det 2 veckor kvar tills jag åker åker upp till Arjeplog. låt dagar gå fort.. för jag längtar! De är så fint där på sommaren, helt annat än här. Solnedgången från Galtis är blad det vackraste jag sett, helt sjukt fint. De bästa är ljuset, det blir aldrig mörkt där på sommaren ( solen går ner, men lika snabbt upp igen). Man kan vara ute hur länge som helst, och jag behöver aldrig vara rädd att gå ensam där..  tack vare ljuset, för mörkret skrämmer mig.




Fredrik åkte hem för en vecka sen, men jag saknar honom redan massor! Mest när jag ska kolla på film & sova, det känns så tomt.. för hur kul är det egentligen att se film själv? och sängen är för stor att sova själv i.

Freddieboy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0