Äntligen fått datorn!

Det blev en tidigt morgon för min del, vid sju åkte jag, Bine och Sofie in med Sofies mamma till Borås. Sofie till Robin, och jag och Bine till "Skolan" för att hämta ut våra datorer. Fyfan va drygt de va å sitta å vänta över en timme på Lenny bara för att han hade tagit sovmorgon eller helt enkelt försovit sig.

håller på att fixa allt med datorn, ladda ner grejer osv.. det tar sin tid, och jobbigt är de. Och de suger att jag inte har något photoshop längre :( Men jag ska väl inte klaga, fick ju datorn gratis.

Va ju Knalleland igår kväll också på Gina.. hade värsta shoppinghumöret men det vände lika fort som vi kom in på Gina. Jag ville ha lite sommarkläder, men dom hade bara tråkiga enfärgade t-shirts och linnen eller kläder som helt enkelt inte är jag. Provade ett par leggins jeans, men fanns ju inte i storlek... då tappa jag ju humöret ännu mer. Åkte därifrån med endast 2 linnen. Nytt försök imorgon ( då på Gina i stan )



Laddar upp video och bilder i senare inlägg.. om Studenten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket =) Tror Elin märker att jag är en nybörjare dock. Jag har så många frågor =P

2009-06-17 @ 22:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0