Ett bra filmval!

Jag och Fredrik var som sagt på Bio tidigare i kväll & såg på Baksmällan. Fan va jag skratt & de va jag inte ensam om. Rekommenderar den starkt för folk som gillar komedier och vill skratta! :D Till och med Fredrik sa "Den var ju värd & se på Bio iaf", jag liksom små tvinga med honom från början.. men jag såg/hörde allt lite skratt från hans sida också ;)


När vi hämtat ut biljetterna så var de 50 minuter kvar tills filmen skulle börja så vi gick in på Gina, eller jag gjorde. Det var 50 % på massa kläder, och jag nästan sprang till jeansen när jag såg att det låg en hel hög där.. såg ett par som va skit snygga, så där sönderklippa men på knät va de bara ett hål, så de förstörde ALLT, dom hade kostat 150 spänn.. så jävla billigt! Ska försöka få morsan att köra in mig imorgon... jag ska fynda ;)


Jag har haft en bra dag! =D  och den avslutas med några avsnitt av en serie som Fredrik kollar på, handlar om vamyrer. Mer vet jag inte, bra koll! ;)

just de, Godnatt!


Kommentarer
Postat av: cryylv

SV : Nej de e väll så :/

2009-06-23 @ 00:13:48
URL: http://csundstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

svar: ja :D så skönt, kan ju inte bli bättre i sånt här väder ;)

2009-06-23 @ 00:38:07
URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/
Postat av: Baso

Haha fynda på!



Åh, jag längtar tills den kommer ut på DVD!

2009-06-23 @ 09:52:45
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0