Film & soova

Ja, jag vet att jag inte laddat upp bilderna från studenten än ;) jag är seeeg, eller sanningen är väl att jag inte haft lust. Men det kommer...

jag bjuder på dessa underbart goooda jordgubbarna så länge..(som faktiskt är från studenten)


Vi kom för en stund sen hem från Eddy, där var de lite party.. men vi va slöa i dag och skulle bara titta förbi. På tal om Eddy, tidigare idag ringde de på Fiddes mobil..och jag såg att det va 033-27 nr (alltså inom Nitta) så jag svara, och personen säger "ja hej de är mixmegapol" ..
jag: ahaa.. okeej,
(tystnad)*jag tänker efter*
jag: Meeeen oofta Eddy
(kom på att han brukar ringa till folk & låtsas vara allt möjligt haha, och sen det dumma var att jag viste att det var från Nitta men ändå trodde jag ett tag att de va från mixmegapol HAHA)

Vi ska väl snart kolla på film ( vilken vet jag inte), om bara Fidde kunde bli klar med sin dator, han är också en segröv. Vill se "baksmällan" har hört att den ska vara bra, men jag kommer ju ändå somna efter 5-10 minuter som vanligt.. så jävla tråkigt, jag blir arg på mig själv.. eftersom jag aldrig få se slutet på filmerna jag somnar till då.

Midsommar imorgon, ska till mormor & käka antagligen & sen ska vi nog över till Eddy igen.


jag börjar undra om det verkligen blir någon film, klockan är ett. ja, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: shorty

haha ja :P den e en aning charmig när man förstår sig på den

2009-06-19 @ 11:53:04
URL: http://shortydaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0