Försöka bli aktiv igen..

Nu har jag suttit och laddat upp lite bilder på Bdb från helgen osv.. men mer kommer ;) Fredrik har hur mycket kort som helst på sin mobil..som jag ska lägga in sen.

Vart i Borås idag, skulle kolla skor till studenten. Hitta ett par svarta med en liten liten klack, den känns knappt. Jag vill ju inte vricka foten o hamna på akuten det första jag gör på Fredag ;) Men jag har fortfarande prislappen o allt kvar, i fall jag ångrar mig och vill byta.

Och juust de.. igår fick jag med min Fredrik på en cykeltur, 1,5 mil ungefär! *STOOLT*  båda på varsin bmx och ni som vet.. så är dom rätt låga ^^  och Fredrik har dessutom gipsat ben.. ! men det gick bra, duktiga du. 

Måste passa på att Gratta Kalsongmorsan´s son Marlon som fyller 3 år idag :D
GRATTIS MOOFEN!

Kommentarer
Postat av: madde

cykla så långt på en bmx för o äta pizza hihi

2009-06-04 @ 18:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0