Midsommar @ Grandmas house

Igår var vi som sagt hos mormor och "firade" midsommar.. själv förstår jag inte varför man ska "fira" midsommar. Men  vi var iaf där och käkade massa god mat.. grillat kött, färsk potatis, sallad, värmda  vitlöks baguetter och massa annat gott..  (och jag tvingade mig själv att ta två gånger, även om jag va proppmätt.. för de va så gott ;)
Och efter maten blev det självklart kaffe.. som om jag inte redan höll på att spricka, så tog jag två kopppar!
(när mormor fråga Fidde om han ville ha kaffe " nej tack, jag får ju inte plats med öle då") mormor hon bara skratta åt honom.



Efter några timmar hos mormor åkte vi hem, jag och Fredrik drog vidare upp till Malin :) Där Hanna och Eddy också var, Fidde hade köpt öl & vin.. han tyckte väl att det var hans tur att bjuda, eftersom vi har druckit en massa av Eddy. Vi va hos Malin tills hennes föräldrar kom hem ( hon passade hundarna),

sen drog vi vidare till Eddy.. där spelade vi lite Wii sport, och det är ju bra träning ;) Det va så kul för Fredrik låg i soffan och klaga på att jag inte kunde slå (på boxningen) och berätta hur kass jag va osv.. sen säger Malin att han skulle testa själv ... HAHA mycket bättre det gick för honom då ;) ... NOT! .. jag fick iaf ner motståndaren efter ett tag!

(hade inte med mig kameran hos Malin, och hos mormor va alla så tråkiga o vägrade koort.. så blev bara några.)

Idag lär det bli en slöö dag, film osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0