STUDENTEN I BILDER DEL 3


Minna & Anne =)

Emilia passar på medans mamma inte ser ;) skoja bara

Jag & Alla min syskon.. jag samlar tydligen på dom.
Christian, Janina, Jonathan, jag(nehe?) & Kim

Bara glada miner ;) - Jag älskar dig!

Janina, Jonathan & Emilia ( Jonte vart lite smått kär i Janina ;P)

Hanna & Malin kom också !

Hanna va fin i håret :)

Fulla som ankor ;D

Sofie kom också :)

Och Tessan med

Va jag inte lite söt då eller? :P

Och Bine kom sen också

Jag va fullast på stället x)

Yeey skåål !

Moster Mia va där också, kul & se henne! va typ tusen år sen..

Kim va lite groggy xD

Jonte som fattas på bilden.

Leena, jag och mormor

Mammi, Moster Mia, Jag, Emilia & mormor

Fidde samlar ;)

Nu orkar jag inte lägga in mer bilder!

Kommentarer
Postat av: maja

ja det känns helt underbart! :D

2009-06-21 @ 15:06:16
URL: http://majaavesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0