Årets första dopp

Jag har börjat vakna tidigt igen, tio är tidigt för mig.Vilket bara är bra.. så jag inte missar massa timmar i solen ;) Sitter & dricker kaffe och ska lägga in bilder på bdb från igår.

Igår kväll drog jag, Malin & Hanna till Marsjön.. för & bada ( vad annars), men när vi kom dit så var det några idioter som stog & fiska på bryggan och det var barn som bada där, vad fan tänkte idioterna med? tänk om någon skulle fått en krok jävel i huvudet eller i foten. Grejen var den att deras föräldrar också var där, men dom lät sin barn stå å fiska mitt bland andra barn på en offentlig badplats. Vi vart skapligt irriterade, och Malin ville ringa snuten.

( synd inte bra.. men dom stog där bland alla andra barn & FISKA!)
 
Efter 1,5 timme drog dom därifrån.. Wooooow! Då drog vi ut på bryggan & det tog ju ett tag innan jag tog mod till mig & dök i.. för det var årets första dopp.. 24 Juni, fan va sent.  Men det va skit varmt i vattnet när man hade vart i ett tag.




Idag kanske vi drar till badplatsen hela dagen, bara vi tjejer ;) Om MALIN kan vakna någon gång.. men hon brukar sova långt in på dagen :P

Imorgon ska vi ( mamma, Juha, jag & Fidde) åka till Falkenberg & hämta Jonathan som är där med sin farmor, och så stannar vi där över dagen.. badar & solar. Som tur är så blåser det ju rätt mycket där, vid havet. Så man inte känner värmen på samma sätt.. då slipper jag höra Fredrik klaga! ;D han sitter här å säger att han saknar VINTERN..

Falkenberg (Olofsbo)


Kommentarer
Postat av: Baso

Sötisjanpan!

2009-06-25 @ 11:55:45
URL: http://www.baso.nu
Postat av: Jennie

Ååååh ska ni till falkenberg!!! Där har vi våran husvagn uppställd så vi ska ner dit på söndag..läängtar..Hoppas ni får en fiin dag..

2009-06-25 @ 18:39:33
URL: http://d
Postat av: eme

men knas spenaten, INTE sakna vintern!

2009-06-25 @ 20:46:52
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0