Emilia bus!

När jag vakna hörde jag någon som ropa "Oonatan", och tyckte det var Emilia. När jag  gick ut såg jag att mormor & hon va här :) men som vanligt så var hon sur till en början, vad man än frågar gömmer hon sig och säger "nej". Men tillslut fick jag  upp henne på studsmattan.. haha hon är så rolig, när hon hoppa & jag sa "Ooj va högt du kan hoppa", då blev hon sur och la sig ner haha :P  hon gick omkring & sjöng på Bamse låten också.
Emilia är Emilia och kommer alltid å vara :D 


jag fck med henne på bild & video till och med ;)

Typiskt Emilia ;P suuuurast

Emiliabus .. fortfarande lite sur

Jonathan :D

Hoppa studsmatta :d


Kommentarer
Postat av: Baso

Haha naw

2009-06-27 @ 13:43:58
URL: http://www.baso.nu
Postat av: eme

haha va söt, blir sur för att du säger att hon hoppar högt, haha :D

2009-06-28 @ 12:05:15
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0