2 veckor APU fixat!

Fan va härligt det känns!
Ringde till Forshaga (dagiset som jag har haft APU på 2 gånger). Och jag fick där 2 veckor. Hahaha hon skratta å sa: du vill inte prova på något annat nu då? haha". Men jag bara: nja, jag trivs där :D.

Men nu har jag vecka 17, 20, 21 i kvar.
Ringde till Bertil på NN nyss också, och han sa att jag skulle ringa i påskveckan igen.. vilken vecka är de? :O För han viste inte så långt fram vem som skulle jobba å så.. men hoppas :D 

Annars ska jag kolla på ICA hos Fredrik, när jag är där.. han & hans pappa för följa med som moraliskt stöd.. haha hans pappa känner ju typ ägaren där.

Också så ska jag kolla på OK, där vet dom ju vem jag är.. för Fredrik har ju jobbat där i verkstan och han är ju typ där varje dag. + i kanten .. jag har fikat med dom i deras fikarum xD

Men jag är rädd för att jag ska behöva stå i kasan speciellt på OK..
1- Jag vet inte hur man gör:O tänk om någon köper med kort hahaha
2- Det är alldeles för stressigt för mig! Alla köper Koorf! De é jämt kö.. Fidde är inte oskyldig ;)

Men jag tro inte jag ska behöva stå i kassan? inte när man bara har praktik?
Jag kan lasta upp varor osv :D brygga kaffe och städa ;) haha
vadå någon måste ju göra det med ;)

Men nu har jag ringt färdigt för idag, det var nog jobbigt! dricka vatten mellan varje samtal, andas djupt & säga högt flera ggr vad jag skulle säga .. innan jag ens våga slå in nummret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0