ÄNTLIGEN FREDAG!

Heelg! underbart, ska vara med Malin och Hanna idag troligtvis. Skulle egentligen till farsan.


Har inte så mkt att säga faktiskt mer än att jag räknar ner till 3:e April, det är exakt 4 veckor kvar, vad händer då? jo jag har kommit till min Älskling. Får hoppas det går foooort! Saknar honom massor<3


Idag köpte jag förresten nya skor :D fast för mig kosta dom gratis, eftersom jag hade presentkort.
Och jag hade tur, det fanns i juniorstorlek upp till 38½, och tur så passade 38 :D hade jag tillexempel haft 39 så hade jag fått betala 300 kr mer för exakt samma skor!
400 är ju inget pris för ett par märkes skor, enligt mig.

Dom fanns inte i vita så fick ta svart.


Tekila är så sööööt!



Glöm inte frågestunden! :D


Kommentarer
Postat av: maja

haha okej, men nu har jag ju inte världens bästa fantasi för att komma på en fråga ;)

2009-03-06 @ 16:57:48
URL: http://majaavesterberg.blogg.se/
Postat av: Baso

Ge mig vovven!

2009-03-08 @ 10:24:36
URL: http://www.Baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0