Du tog mig med storm, och jag väljer att stanna

Tanken finns inte, att nånsin lämna dig

jag har insett min plats i livet, och den är hos dig

bakom mina ögon döljer sig tusentals tankar,

och bakom mitt skinn finns ett hjärta som bankar

det är dig jag tänker på, det är för dig mitt hjärta slår

det är du som ger mig trygghet, och du som läker mina sår

Fredrik du är livets lycka, livets alla goda stunder

Att du blev min älskling, ja de måste skett ett under

Ord räcker inte till, men jag vet att du också vet

att jag saknar dig som mest när jag sitter i min ensamhet

En plats i mitt hjärta tillit och ärlighet, sammansätt det och jag ger dig min kärlek





Sen vill jag också passa på och säga GRATTIS till Jenny aka Kalsonmorsans son Leon som fyller 1 år idag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att de blev ni igen.hoppas de håller denna gång.ha en fortsatt bra söndag

2009-03-08 @ 14:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0