FÅR DU GÖRA SÅ GUBBE!

Dricker kaffe och rensar musik! vilket behövs, för jag har på tok för mycket låtar som jag inte ens tycker är bra. Utan varje gång dom kommer i playlisten trycker jag på nästa, så jag finner igen mening med att ha kvar dom på datorn.

håller på att ladda ner första säsongen av Summerland, minns ni den serien? gick typ på tv 2005. Men det går jäävligt segt, just nu står det att det ska ta 1 vecka & 5 dagar.

Nyss när jag duschade så plinga de på dörren.. vad skulle jag göra? jag fortsatte att duscha. Och när jag kommer ut ur duschen hör jag att någon är i köket, då vare en gubbe som fixa diskmaskinen.. men HALLÅ? får dom verkligen bara gå in så utan att någon öppna? Hade det vart Christian som hade vart hemma ist för mig så hade han fan skitit på sig. sen säger han(gubben) "igår var det ingen som var hemma, dörren var upplåst så jag gick in", ännu mer irriterande, vem vet vad han har snokat.. anledninge ntill att dörren var upplåst var för att Christian skulle komma in när han kom från skolan, då han tappat bort sin nyckel.
 
Gubben skulle fixa handtag till ugnen också, som gått sönder.. så snart kan man ju öppna spisen utan att  bränna sig också.. Orkade inte säga att hantaget till frysen är löst haha xD Allt i lägenheten faller isär snart!

IDAG ÄR DET EXAKT TRE månader KVAR TILL STUDENTEN! =) WIIIIIIIIIIE


och TRE veckor kvar tills jag åker till älskling<3 saknaden är stor, men saknad är bra ibland. 

7 MÅNADER tills jag fyller år, inte för att det är någon speciell ålder, bara bara för att jag fyller år 12 Okt ^^

Kommentarer
Postat av: LEKiiiZ

Vadfaaan xD

Hade de stått en gubbe i vårt kök hade jag skikt och kissat på mej eller ngt xD

HAHAHH XD

2009-03-12 @ 19:38:39
URL: http://jaannicaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-03-13 @ 10:28:30
Postat av: pygmèhomie

TRE veckor bara? :O:O:O

2009-03-13 @ 10:29:02
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0