Fuckat huvud!

Först ska jag bara rätta mig själv, skrev fel i förra inlägget. Nej det är inte tre VECKOR kvar till studenten, utan tre MÅNADER. 12 Juni då smäller det :)

Jag känner mig varm och helt seg, mitt huvud är helt fuckat! Har tagit två alvedon, har inte hjälpt något.  Och ja, jag har försökt med kaffe också.Jag somnade när jag kom hem och vaknade vid sex. Ändå känner jag bara för att krypa ner i sängen och sova bort hela Fredagen.

Jag lyckades också somna i skolan På eftermiddagslektionen (för er som inte vet, så är mina lektioner 3 timmar långa) ! Vi hade rörlig bild och kollade på Gudfadern 2, och jag vet inte hur länge jag sov..kanske 10 minuter.  Vaknade av ett ryck när läraren sa " ska vi ha lite rast nu"


Jag tycker ifs att det är rätt bra med 3 timmar lektioner.
1 -
Man hinner bli klar med arbetsuppgifterna under lektionen, om de inte är ett stor arbete till för flera lektoner.
2- Man missar inte så mycket om man är sjuk, som man skulle göra om man hade 5-6 lektioner på 40 minuter.
3- Dom går rätt fort ändå ;) och det är ju inte så att vi sitter och tok jobbar hela tiden haha

mest av allt så skulle jag vilja vara med älsklingen nu, kolla på en film och bara mysa <3 Han får mig att känna mig bättre, när jag känner mig sjuk. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0