Ingen höjdar helg!

helgen har mest vart seg och den tråkigaste på länge.

i Fredags var det en rolig kväll, var ju med Malin, Hanna, Jim och Timo då. Men igår fan va tråkig dag, jag kunde lika gärna ha sovit bort den. Var trött hela dagen, kollade bara på film och segade hemma  ladda ner barnfilmer, bland annat Bröderna lejonhjärta haha :D

säg några BRA Astrid Lindgren filmer ;) haha 

Igår hände  EN rolig grej, som egentligen inte var så rolig. Men skadeglädje haha, om man nu kan kalla det så. Jonathan skulle sova, men så kom han ner till mig ( jag trodde han skulle komma med dåliga ursäkter för att han inte skulle sova, typ att han skulle dricka vatten) istället kom han o sa att han behöver  en sax, Va? en sax! Då visade han mig sitt hår, det hade fastnat typ häftmassa haha.. och jag kunde nite annat än skratta! Men mammi fick bort det när hon la balsam och plocka bort det, istället för att klippa :P               

Och nyss kom vi hem från mormor, var där och fikade & kollade gammla kort.. fan så alla såg ut på 90 talet haha. Och efter det var vi och handla, och jag GLÖMDE återigen att göra uppgiften vi fick i skolan! Att vi ska jämföra lite saker i en mataffär, aja hinner väl det innan torsdag om jag kommer ihåg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0