Jag har vart duktig idag!

Som vanligt så är jag ledig idag, men ännu bättre - denna veckan har vi studiedag på torsdag! Alltså har jag bara två skoldagar, men dom är hel dagar.  Fast vad gör det när jag är ledig på torsdag, och sen på Fredag är det ju helg, och då har jag en lång helg framför mig ;) sovmorgon till halv 1 på månag . .som vanligt. Ledig igen på Tisdag.. sen går jag till Torsdag, sen åker jag till Fredrik på Torsdag eftermidda :D


Idag tog jag sovmorgon, men vaknade av världens huvudvärk vid halv elva. Tog en dusch gjorde det lite bättre, sen vid halv ett lämnade jag Jonathan på dagis. Och gick till de andra dagiset & lämnade APU papper, och min Malin var där :)

Och ringde nyss Fredrik, han skulle till OK(Q8)snart.. då skulle han fråga om jag kunde ha apu där en vecka eller två, och säga att jag inte ville sitta i kassan ;) haha hoppas jag får. :D hah för dom är roliga där.

Jag har även kollar runt lite på sommarjobb, blir väl att söka till vården, eftersom det är det enda som finns typ. Hade velat ha inom barnomsorg .. men måste ha pengar!

Baby,Älskling vi ses snart :) <3

Nu blir det kaffe och Andra Avenyn..

Kommentarer
Postat av: eme

haha, jag skulle oxå vägra kassan :D

2009-03-24 @ 19:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0