Kan inte Zz

26. VEM ÄR VIKTIGAST FÖR DIG? -  Vännerna, familjen och min pojkvän!
27. GYLLENEREGLEN FÖR DIG - ?
28. DET BÄSTA DU VET - att chilla i solen, mysa med Fredrik och umgås med mina homies!
29. BÄSTA LEKSAK - Ormen :O
30. BÄSTA FILM - Twilight, är en av dom bästa
31. TROR DU PÅ LIV PÅ ANDRA PLANETER? - Jag tänker ibland "tänk om typ folk på mars undrar om det finns liv på jorden" så ja ibland.
32. KOMMER IHÅG DIN FÖRSTA KÄRLEK? -  Ja, vem gör inte det?
33. GILLAR DU HENNE/HONOM FORTFARANDE? - som kompis ja 
35. TROR DU PÅ MIRAKEL? - ja 
36. TROR DU ATT DET ÄR MÖJLIGT ATT VARA TROGEN FÖR ALLTID? - Ja,
37. SER DU DIG SJÄLV SOM TOLERANT MOT ANDRA? - huh?
38. SER DU PÅ KÄRLEKEN SOM ETT MISSTAG? - nej
39. HUR MÅNGA BARN VILL DU HA NÄR DU BLIR STOR? - två
40. FRAMTIDSPLANER? - bli miljonär ;) och resa mycket
41. BIO ELLER PROMENAD? - beror på
43. GLASÖGON, LINSER ELLER INGET? - inget eller linser
44. TEKNISK ELLER OTEKNISK? - oteknisk .
45. ÄR DU KITTLIG? -  Yes.
46. SNARKAR DU? - Enligt Fredrik så gör jag de ibland.
47. STJÄRNTECKEN? - Vågen
48. RÄDD FÖR INSEKTER? - Ja fyfan!
49. ÄCKLIGASTE INSEKTEN? spindlar
50. STÖRSTA SVAGHET? - jaadu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0