Ledig, men ingen sovmorgon!

Idag blev det ingen sovmorgon, fast jag är ledig! Mamma kom in och väkte mig vid nio.. fattade ingenting! Vi skulle åka till mormor,  så tidigt! Men jag följde, för jag orkar inte vara hemma hela dagen. Mina ögon var helt rödsprängada och illgröna. Sovit alldeles för lite, hade svårt att somna igår somnade kanske vid halv fyra.

Vi kom hem för en stund sen, och jag ska väl ta en dusch och hoppas på att bli piggare. Sen ska jag hjälpa mammi sätta upp dom nya gardinerna osv.. vi köpte massa nya grejer hem igår. Till v-rummet soffkuddar, matta och gardiner, och till badrummen duschdraperi, matta och handukar. Och vilken förändring!

Nu har jag också beställt biljetter till Fredrik, okeey det är en månad kvar innan jag ska åka. Men biljetten kosta fan 750 :- redan, och hade jag beställt den senare hade det väl gått på runt 1000 lappen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0