Lista... !

1. Tre ord varför du sist spydde? - jag mådde illa
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? - sooov!
3. Vad gjorde du för 30min sen? - dammsög hela nedervåningen
4. Vad hände dig 1995? - Jag fyllde 5 år
5. Vem fick dig att skratta senast? - mormor
6. Vilken färg är din borste? - lila
7. Vad köpte du sist? - handla med morsan, med hennes pengar räknas det?
8. Vilken färg har du på din tröja? - vit, blå och röd (hello kitty tryck)
9. Var förvarar du dina pengar? - banken, eller fickan eller hemma (har inte köpt en ny plånbok än)
10. Hur var vädret igår? - soligt
11. Vad ser du framemot? - 3:e April, då jag är framme hos Älskling
12. Snarkar du? - enligt Fredrik, ja
13. Vad är 15? - Två siffror
14. Vilken skostorlek har du? 38/39
15. Vill du klippa dig? - Ja!! toppa och klippa upp
16. Är du över 25? - Nej
17. Pratar du mycket? - hahha ibland för mycket ;)
18. Kollar du på O.C? - Nej, men funderar på att börja göra.
19. Har ditt namn ett "x" i det? - Nej
20. Känner du ngn som heter Steve? - Jao, eller känner & känner.. han bor här i Nitta.
21. Hittar du på egna ord? - haha jaa.. "neeskuu" tillexempel
22. Är du en typiskt svartsjuk person? - Ibland
23. Vad har du för mobil? - Nokia, nån skit. ska köpa ny en vacker dag.
24. Vem ringde dig senast? - Fredrik
25. Biter du på naglarna? - Ja
26. Har du lockigt hår? - ja, men plattar de varje dag
27. Vilken konsert ska du på härnäst? - Vet inte
28. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - har inga dåliga personer i mitt liv.
29. Hur många gånger har du svurit idag? - Många
30. Vilket ord säger du ofta? - vet inte
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? - Ja, men bara halvdag! :D
32. Vem sa du ''jag älskar dig'' till sist? - Fredrik <3
33. Vad borde du göra nu? - ingenting. det är Söndag, då borde man ingenting! :D
34. Har du något smeknamn? - Janpan, Hattepantertanterna (av Minna), Hatte, Panter och Janettis(en)
35. Sover du mycket? - Om jag kan,
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? - Fireproof
37. När var du sist ute? - Nyss
38. Har du gråtit idag? - nej
39. Är du en glad person? - Ja.. nästan alltid
40. Har du roligt nu? - Nej:O då skulle jag inte sitta här.
41. Vad äter du helst? - Det som går att äta
42. Vem var du med sist? - Malin, Hanna, Jim och Timo
43. Pratar du i sömnen? - kan göra nångång, men mer skratta haha
44. Vem kramade du sist? - Jonathan
45. Nämn den bästa personen - finns för många
46. Tycker du om någon just nu? - min Fredrik, inte bara tycker om.. älskar!
47. Vill du flytta? - Ja, till en egen lägenhet.
48. Hur ofta borstar du tänderna? - 2 gånger om dagen.
49. Är du egoist? - Kan hända
50. Gillar du att bada? - ja
51. Skrattar du åt allt? - nästan haha ;)
52. Vem får dig alltid att skratta? - Malin
53. Gråter du när du tittar på filmer? - alltid, haha eller ja inte om de är komedier.
54. När grät du senast? - Igår, till en film haha





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0