Ny klippt Janette!

Nu har min moster äntligen klippt mig, det behövdes verkligen! Sist jag klippte mig var i somras då vare också hon som klippt mig. De ser mycket tjockare ut nu också, mer volym. Innan hängde de bara där. Men jag har inte gjort i ordning det i kväll, så i morgon kommer bilder :)
Förlåt Fredrik, för att jag klippt av mitt hår som började bli långt! Meeen.. så kort är det inte :)

Kom in för ett tag sen, var ute och träffa Malin, Hanna, Timo och Jim. Men helvetes jävla kallt ute, så var inte ute alls länge. Nu ska jag väl sätta igång med en Psykologi uppgift även om klockan är halv ett, vill få det gjort!

Imorgon åker moster hem till Finland igen, tråkigt! Har vart kul att ha dom här iaf, MEN inte en enda bild har jag fått ta på henne och hennes nya boy! 

Bara för att det var sommar & varmt då! ge mig vääärme


Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Sommaren är inte så långt bort.. ;)

2009-03-10 @ 09:54:26
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Emma

aldrig träffat henne? ^^ sjukt snäll är hon :D

2009-03-10 @ 13:02:00
URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0