Planering.. om jag skulle få välja!

Jag har planerat in mina veckor fram till studenten ;)
Så här skulle jag vilja ha det iaf!

Nu 19 dagar kvar tills jag åker till Fredrik - säkert
kommer hem 14: April ( vecka 16) - säkert
Hemma, APU vecka 17-19 om jag hittar någon plats - osäkert
Åka till Fredrik helgen vecka 19, ha APU där v 20 - 21 ( om jag hittar) - osäkert
skolan 22 23 och vecka 24 tar vi studenten =) - säkert

Det är ju snart dags att börja kolla på kläder till studenten, annars kommer det bli pannkaka!

Vaknade för en stund sen, ska väl hoppa in i duschen o käka frull sen. Inväntar också Summerland, som aldrig vill bli klar..ligger på 75,2 % nu.. väldigt segt!

Kommentarer
Postat av: Pygméhomie :D

åh, summerland, as länge sen jag såg det

2009-03-14 @ 16:31:03
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0