SOLEN ÄR FRAMME =)

Wiie, jag har vår känslor! Solen skiner och det är varmt ute.. Och det ligger bara små fläckar av snö kvar på marken.. och i går morses hörde jag fåglarna kvittra! VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅREN ÄR PÅ VÄG!  Booort med alla vinterkläder, är så trött på det!

Idag har det vart en bra dag! Kom till skolan, hade redovisning om Kroatien, vilket gick bra! Och sen fick vi reda på att våran eftermiddagslektion var inställd, eller ja Lena sa "ni får jobba vart ni vill" för Caj var i Jönköping. Och bara det gjorde ju dagen tio gånger bättre.

Var hemma vid ett istället för halv fem.. en jävla skillnad! Nästan direkt åkte jag, mammi och Jonathan till mormor. Och jag blev very happy när jag såg att min mosters bil stog på gården, "ÄR MIA OCKSÅ HÄR =) " men till min besvikelse så hade hon och Jocke bara lämnat bilen där & åkt till New York! Men Emilia var iaf där, och lika söt som vanligt. Hon hade utvecklats i språket också :)

Våran diskmaskin har gått sönder, jävla skit! Så när vi kom hem tog jag och morsan tag i de otroligt stora diskberget, tog säkert en halvtimme! och vi kommer få diska hela tiden typ, tänk er 6 pers och 3 av dom byter glas varje gång dom dricker.. yepp blir mycket disk.

Dagens middag blir : Potatisgratäng, kött och en god sallad ! Muuums


Kommentarer
Postat av: N A K E N - J E N N Y

Gott med potatisgratäng :D

2009-03-11 @ 17:46:52
URL: http://nakenjenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej.gomidag mums.orättvisst du vår snart.här mera snö o kallt fyytusan

2009-03-11 @ 18:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0