SOLEN GÖR MIG PIGG =)

Godmorgon!

klockan ringde kvart över fem, fråga mig inte varför. Ställde om den till tio över sex. Och när den ringde, tror ni att jag hade stor lust att gå upp? det var ju kolsvart i rummet, och jag vill bara fortsätta sova i mina nybäddade lakan. Men tog mig upp och rykte den svarta filten från fönstret. Vad möts jag av? SOLEN =)

så nu är jag pigg, sitter och dricker kaffe. Och idag åker jag bil till skolan, de är så jävla mycket bättre, behöver inte stressa till bussen, och man blir inte trött på vägen till skolan, och man kommer tidigare & kan ta det lungt innan vi börjar. Och idag slutar vi halv tolv, underbart :D

13 dagar kvar sen åker jag till Älskling <3 :D

Kommentarer
Postat av: eme

älska solen! :D

2009-03-19 @ 08:55:43
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: KalsongMorsan

snart sommar = leka UTE!! :D

2009-03-19 @ 11:18:18
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0