Ströga runt i Borås

Idag är jag rejält trött, det blev ju inte som jag tänkt mig igår precis. Efter Melodifestivalen tänkte jag duscha, då ringde mobilen och det var Hanna, undra om jag ville hänga med ut och ströga runt i Borås. Vid elva kom hon, Malin Jonas och hans bror & hämta mig.. och sen drog vi runt och ströga. De var ju betydligt mycket mer roande än att sitta hemma, skratta åt fulla människor, vissa kunde inte ens gå :P haha och vi var nyktra!
Det vart ju rätt sent också, kom hem efter fyra.

Och jag blev väckt av mammi vid halv elva, ush! Kunde knappt öpnna ögonen, men gick upp ändå. Vi åkte till mormor, vi tog en promenix, men inte så långt eftersom vi glömde Jonathans vagn. Sen fikade vi, mormor hade bakat vaniljbullar. Sen tog vi med oss Emilia hem till oss, Jonathan och hon ville leka lite. 
Jag lägger upp lite bilder på bdb sen.

Och nu är det lungt här, mormor och Seppo kom & hämta Emilia nyss. Guud vad hon blev glad när hon såg att dom kom in genom dörren "Heeeeeeeeeeej mommo"!

Nu ska jag kolla på Summerland, och ladda upp bilder när jag orkar. Måste även läsa ikapp lite på bloglovin,


Kommentarer
Postat av: madde

hoppas din helg varit bra.

2009-03-16 @ 07:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0