Tiden bara flög iväg

Dagen har gått sjukt fort...klockan är redan 11 :O och jag är hur pigg som helst, tur att jag då börjar halv ett imorgon. För jag kommer inte somna än på ett bra tag! Så det hade vart rätt kört om jag hade tvingats upp halv sex.

Har inte hänt speciellt mycket idag heller, var hos mormor i morses och hon bjöd på frulle. Och sen har vi bara vart hemma, kollat på tv och käkat goda maten - tacos. och sen gjorde mammi en as god efterrätt, glass och marränger och banan typ.

Ska kolla på Wipeout snart.. på webben. Undra om det är någon från Sverige som vinner den här gången då? Har inte hänt en enda gång ju.. kom igen!

Väntar på att Summerland ska komma ner också, och ge mig film tips! Ska ju åka tåg på torsdag.. måste ha något att fördriva tiden med.

Kommentarer
Postat av: eme

Lotta på bråkmakargatan tycker jag att du ska se på tåget :D

2009-03-30 @ 23:03:52
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0