Röda utslag och fryser !

Brr... sitter här i raggsockar, mjukisar och en huvtröja.. och FRYSER! kanske håller på att bli sjuk ?! som om inte skulle vara nog, så ser mitt ansikte förjävligt ut! Röda utslag typ överallt, störta under vänster öga, och det svider och typ bränns åt heeelvete! Det måste ha och göra med att jag har typ överkänslig hud, jag anväda parfymerad hudkräm ett tag och jag tro det började därifrån.  + att jag har as torr hud. PROBLEM!


I skolan började vi med ett individuellt arbete i samhällen. Jag valde Diabetes, ska "intervjua" Fredriks pappa som har det. Och inte bara skriva fakta, lite roligare att ha med en intervju om någon som lever med diabetes.

Nu ska jag hjälpa mammi med maten och sen blir det kanske en film. Eller om jag börjar skriva lite på arbetet. Måste göra lite på produkt-projektet också. Fast vi har ju studiedag imorgon så det är ju lungt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0