Fanta exotisk, CoCa-cola och Sprit = ingen bra blandning.

Det var vist ingen som var sugen på en frågestund mer än Jenny aka Kalsonmorsan. Så jag kan lika gärna svara på den nu.


kalsongmorsan :

urfar du & gamlingen som kaniner när ni ses igen efter flera månader? höhö :P
Svar: hahahahahha, klart ;) inte bara som kaniner utan mer som Duracellkaniner hahahah xD
( Och ni som inte fattar vad hon menar med "urfa", borde kunna lista ut det. )


Idag vaknade jag till min förvåning utan huvudvärk och illamående = jippi, inte bakis! Men trött. Så jag har bara legat & kollat på film hela dagen, först kolla jag klart på" beed timestories" som jag inte tyckte var så bra. Sen på systrar i jeans 2, helt okej.. och nu håller jag på att kolla på Rallybrudarna. Är jävligt sugen på något, vet inte vad.. vi ska iaf åka & hadla om ett tag.


Igår blev det till att supa, jag Malin och Hanna åkt med Jonas och Johan i Jonas nya bil =D Jonas är han som Malin ragga upp på krogen för typ en månad sen. Och dom hade med sig sprit och vin till oss ! Gratis är gott, inte sant?.  Spriten bland vi med Cola-cola. och det var för det första ingen hitt, och sen var den alldeles för stark. Vi skynda oss till Maxi, 4 minuter innan det skulle stänga, köpte slödricka. Jag lovar Fanta exotiska, coca-cola och sprit är ingen bra blandning!


Sen drog vi omkring lite i Borås, och sen åkte vi till Fristad och träffade Hannas ex Robin och några till. Blev väl där ett tag. Stackars Jonas som var den enda nyktra, med fyra stycken fulla ankor som spilde i hans nya bil, sorry :P
Tack för igår!

och mina nya skor är fortfande hela, med lite spit fläckar ;) haha


Kommentarer
Postat av: kalsongmorsan

varför var bedtime story inge bra då? (berätta inte VAD den handlar om, utan bara varför:P) jag vill ju se den :D

2009-03-07 @ 22:16:22
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0