Mitt fina cornflakes paket ... or not! hahaha

Nu är det perfekt väder ute, 3 dagen i rad! 15 grader i solen. Funderar på att gå ut på en promenix sen med mammi eller alone.

Skolan gick rätt snabbt idag, höll på med produkt -projektet, och jag kom väl en liten bit frammåt. haha jag har bestämt mig för att det ska bli en mini-fling paket, men varje gång jag ser den tycker jag att den liknar ett kakaopaket. Men är inte helt klar med den, ska byta textsnit och kanske fota choklad&jordgubbarna istället för att rita dom, det ser så oäkta ut!
Men jag kanske bjuder på en bild..


haha vad tycker DU att det liknar? ;) Mohahaha!

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Liten godis eller tablettask?

2009-03-19 @ 17:43:45
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0