VÅREN ÄR HÄÄÄÄR!

Var ute å tog en promenix i det fina vädret, det är 19,5 grader i solen! Det brändes på ryggen av soolen,Heelt sjukt UNDERBART! Nu kanske våren är här på riktigt? .. fast jag ska inte säga för mycket, imorgon kanske det snöar.

Nu ska jag äta lite frukost och njuta av att jag är ensam hemma i typ tv timmar till. Kolla på några avsnitt av Summerland och bara må allämänt jävla bra :D idag känner jag mig GLAD, och det är en bra dag!

Se vad solen kan göra, underverk :D wiiho


Jag älskar dig Fredrik <3 Om 16 dagar åker jag upp, om 17 syns vi!
:D Wiiho


Kommentarer
Postat av: maja

haha men gud vad du klagar :P Tänk dig vilken vacker natur vi har när det är solnedgång på en fin vinterkväll, eller på en finsommarnatt :)

2009-03-17 @ 13:36:29
URL: http://majaavesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0