In Köping

Nu är vi i Köping, eller ja.. vi kom hit i går. Och fan vilken jobbig 3 timmars tågresa.. va varmt som fan! Sen när vi kom fram  så kom Rickard ( Fiddes bror)  å mötte oss, vi gick till OK och käka glass  i solen .. medans vi vänta på att Fredriks mamma skulle hämta upp oss.. för det var ju lite jobbigt att gå med stora bagen i värmen ;)

Isglassen verkade smaka bra i värmen


Rickard :)

glassen gick runt, den va inge god. ´Calippo cola ska de va


På kvällen var vi i stan på markanden,  Fredrik köpte ett armband till mig som det står "Fredrik" på och sen vann han en Nalle till mig på Tivolit. Jag och Linda ( Fiddes syster) åkte virvelvinden och fan va snurri jag blev i huvudet men kul vare :D Sen kolla vi en sväng på Ken Ring som va o spela här.


Ken ring


Sötis Josefin nu på morgonen :)


Kommentarer
Postat av: eme

svar: tack kompis :D min familj e cp skadad...

2009-05-31 @ 19:32:21
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina bilder.kul

2009-05-31 @ 21:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0