När man dödar en spindel...

Jag gick upp med tuppen idag,  om jag får säga det själv nio är rätt tidigt. Var jävligt död för somnade väl kring tre i natt. Åkte in till Borås för att lämna in ett foto till Studentplakatet, och ska hämta de den 5:e Juni.. måste komma ihåg.

Det var vårmarknad i stan, men det finns ju inget vettigt där samma skit varje år. Och det börja ösregna! kanske för att jag dödade en as stor spindel som kröp på mig i bilen, HELVETE VILKEN PANIK! jag slet upp bilbältet ställde mig upp och skrek.. HAHA!

Kommentarer
Postat av: eme

svar: hahaha ja.. hon e så jävla blåst ibland men världens bästaste :D Kommer med helt sjuka grejjer så man skrattar så man håller på å dö o hon fattar ingenting, haha, det är min Tessa de :D

2009-05-22 @ 15:35:32
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: E.K

haha :P usch och fy vad det regnade!

2009-05-22 @ 17:17:47
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: madde

kul med marknad men samma skit jämt.vi har marknad i västerås nästa helg nice att bara strossa runt ju.trevlig helg

2009-05-22 @ 21:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0