Så jävla mycket kärlek!

HUR BRA KÄNNER DU DIN POJK/FLICKVÄN
1. Vad heter han/hon? Fredrik Lestander
2. När fyller han/hon år? 2 Mars
3. Vad heter han/hennes föräldrar? Madde & Peter
4. Hur många syskon har han/hon? 5
5. Vad heter han/hennes syskon? Ida, Tina, Linda, Rickard & Josefin
6. Kan du han/hennes telefonummer utantill? Japp både mobil & hem
7. Skulle han/hon riskera sitt liv för din skull? Jo det tror jag 
8. Har han/hon piercing? nej
9. Har han/hon tatuering? nej
10. Har han/hon körkort? Nej..håller på typ
11. Har han/hon något smeknamn? Fidde, Fredde, Freddieboy, Hulken mm
12. Skulle du riskera ditt liv för honom/henne? Ja, och det är bevisat att jag skulle kunna riskera mitt liv för honom, när jag hoppa i mellan ett bråk med kniv inblandad för att skydda honom.

Utan dig skulle jag inte vara hel, de är bevisat. jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0