Sofie din lilla blondin .. ehm brunett.

God morgon, mitt huvud.

Igår träffade jag Malin, Hanna och Sofie. Det var ett tag sen vi var så det var dags! Först kom Malin över, vi drack kaffe och prata boys & ooh som vanligt, behövde en Malin stund. Efter ett tag kom Sofie också över.. hon tog de sista kaffe som faktiskt fanns kvar.. och till det bjöd jag henne skorpor.. och inget mer med det fören vi gick in i mitt rum hon smaka lite på den, efter ett tag

S:
men ush, den smakar konstigt
M: haha men kolla fyfan de är något där i
(Sofie spottar ut, SMAKAR på NÄSTA HAHAH bloondin)
S: fyfan, har du tuggummi eller något, jag har en äcklig smak i hela käften.
J: nej men jag ska gå o kolla om de är gammalt
(jag luktar i påsen och håller på & spy )
J - FYFAAN NI MÅSTE LUKTA, SOOFIE DOM ÄR MÖGLIGA!

Sen gick vi upp till Malin, för hon skulle passa hundarna, då kom Hanna också :) även där blev det två koppar kaffe, nio på kvällen :P

idag ska jag nog över till Sofie när hon kommer hem :D Tjööta och dricka kaffe,
jaa kaffe var de ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0