Stan & knalleland!

Godmorgon!

Fan idag är jag uppe tidigt igen, iaf för att vara jag. Och lite träningsvärk i arslet, och ett blåmärke på benet. Jag och Sofie cykla till Hökerum igår, Bine mötte oss.. hon hade ju fan cyklat mer än halva vägen, jag skyller på att Sofie är segast. Vi chilla och drack kaffe hos Bine (ovanligt med kafffe... not) sen gick vi upp till Johanna en sväng.

Och vid tolv cykla vi tillbaks till Nitta, det hade ju hunnit bli mörkt. Men man vande ju sig vid mörket, så kom en bil och det blev as ljust.. och när den hade åkt förbi blev de SKITMÖRKT bara för att vi hade vant oss vid ljuset igen haha.

Och Fidde typ ringde flera ggr när jag cykla, haha lätt & svara i nerförsbacke. Men han va söt :)

Nu ska jag & mammi åka till mormor och dricka KAFFE där, sen till stan och knalleland, ska köpa studentkläderna och skorna idag.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Eme

knalleland? e du ullared? DU SKA JUUU KÖPA TRÖJA TILL MIIIIG :D

2009-05-23 @ 17:21:59
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: cryylv

sv : hehe jaaa ofta :D

2009-05-24 @ 11:36:56
URL: http://csundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0